Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2012

Prawie cała ja

Jak każda kobieta lubię kwiaty i błyskotki (po namyśle: z naciskiem na błyskotki) i czasami lubię wyróżnić się z tłumu.
Mam słabość do ciuchów w groszki, wiecznie nie mam czasu i lubię muzykę. Czasem idę pod prąd i zazwyczaj nie wychodzi mi to na dobre.
To ja - w wielkim skrócie, na niewielkim kartoniku, który jest identyfikatorem na II DLWC.
Uszko można wykorzystać do przypięcia, ale ja chyba jednak wolę zawiesić na szyi.
Mnie tam podoba się do szaleństwa i jestem z siebie niesłychanie dumna, bo chyba pierwszy raz udało mi się osiągnąć taki efekt, jaki zamierzałam, dlatego zgłaszam go do konkursu-wyzwania tematycznego :-)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczny jest! Dziękuję za udział w wyzwaniu! i do zobaczenia pojutrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Rewelacja! Mój to się chowa przy Twoim identyfikatorze..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja w każdym calu. Miło było Cię poznać:-)).Pozdrawiam serdecznie. PS. Piękne prace robisz! Jestem Twoją fanką!

    OdpowiedzUsuń