Obserwatorzy

piątek, 30 lipca 2010

Cisza

Zapowiada się cisza. Nie dosłownie - na to nie liczę - z całą pewnością dzieci zapewnią mi różnych doznań akustycznych w nadmiarze. Zapowiada się cisza blogowa, bo zaczynam wytęskniony, wyczekany i nader mocno zasłużony urlop. Mam jednak nadzieję, że będzie to przysłowiowa cisza przed burzą, bo w tym roku pod względem robótkowym należycie przygotowałam się do odpoczynku i od krzyżyków stronić nie zamierzam. Długo może mnie tu nie być, ale nie martwcie się: ja tu jeszcze wrócę! :-D

Odpoczywajcie intensywnie (również ode mnie), a jak wypocznę, to pokażę Wam skończoną pierwszą meryczkę. Tak! Udało mi się skończyć ją, ale chwilowo nie mam kiedy zrobić zdjęcia. Pochwalę się po urlopie :-)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko :-)

15 komentarzy:

  1. Miłego urlopu! Z niecierpliwością czekam na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę pięknej pogody i dobrego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci udanego urlopu. Wypoczywaj ile się da.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonecznego wypoczynku i relaksu z igiełką :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, długo jeszcze? Tęsknię ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Może już czas wrócić do nas? I pokazuj kochana co tam wyczarowałaś w czasie tej dłuuuuugiej nieobecności
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń