Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

RR Nadmorskie wspomnienie (9)

Zaczynałam powoli tracić nadzieję, że jeszcze dostanę coś do wyszycia w ramach RR-a Nadmorskie wspomnienie. Ostatnio miałam w rękach własność Hanulka, a było to w sierpniu ubiegłego roku. Na szczęście zabawa ponownie ruszyła. Tym razem wyszywałam brodźca. Właściwie to ten obrazek powinien być wyszyty jako czwarty, niestety przez liczne zawirowania trafił na mój tamborek dopiero teraz.
Nie trzeba pisać, czyją własnością jest cała szmatka :-)
Jeszcze dziś wraz z zeszytem wyruszy w dalszą drogę. Następny jej przystanek: u Elziutki.

14 komentarzy:

  1. Boże, ileż ja się naszukałam tego identyfikatora... kompletnie zapomniałam, że go przyczepiłam do mojej kanwy :) Miło widzieć moja kanwę... mam nadzieję, że cała i zdrowa do mnie kiedyś wróci :0 a ptaszorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten wzorek;mam go wyszywac jako SAL;widze ze nie tylko w pieskowym i kubusiowym RR sa straszne zawirowania;szkoda tylko ze kanwa znow utknie u Elzutki;moja u niej utknela na ponad 7 miesiecy i dopiero bardzo stanowcze zarzadanie zwrotu kanwy poskutkowalo i kanwa powedrowala dalej;nawet nie wiem czy wyhaftowana....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że do mnie niedługo też coś dotrze :) bo już się stęskniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kanwa prezentuje sie pieknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. ma pani może wzór tego rr ? super ten wzorek :) dopiero stąpam po świecie blogowym i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ptaszyna się prezentuje.
    Powodzenia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie! Bardzo podobają mi się Pani prace - zwłaszcza TE --> http://aggaw.blog.onet.pl/3,0,0,album.html zakładki ;) Chciałabym zapytać gdzie można zakupić TAKIE --> http://aggaw.blog.onet.pl/Malenka-rozpusta,2,ID291309209,n kartoniki do zakładek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i jest mi bardzo miło, że podobają Ci się moje prace :-) Kartoniki do zakładek kupiłam w Hobby Studio (link do sklepu jest w zakładkach po prawej stronie), ale nie jest to typowy sklep internetowy: ofertę mają na stronie internetowej, ale zamówienia trzeba składać mail'em albo telefonicznie. Ja zawsze korzystam z telefonu, bo często zdarza się, że pani coś doradzi, lub sprawdzi, czy towar jest na stanie (zależy kto odbierze).

      Usuń
    2. Z pewnością zadzwonię do tego sklepu ;) Jeśli mogłabym jeszcze spytać o dwie rzeczy:
      1) Skąd pochodzi szablon, bo jest na prawdę ładny, a na dodatek pisała Pani, że do wyszycia nawet w 2h (a ja potrzebuje czegoś nie za trudnego i szybkiego, gdyż prezent potrzebny już na za dwa tygodnie ;D)
      2) Jakiej wielkości jest ten kartonik?

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za już otrzymaną pomoc ;)

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o szablon, to rozumiem, że masz na myśli wzory zakładek? Jeśli chodzi Ci o wzory, to wyszukuję schematy, które ewentualnie małej przeróbce zmieściłyby się w zakładce. Często zdarza się, że wystarczy zmiana aidy na drobniejszą. Jeśli chodzi o kartonik, to sprawdzę, czy mam jeszcze jakiś w domu i wymierzę. Sprawdziłam w ofertach kilku sklepów internetowych i niestety nie znalazłam kartoników do zakładek. Jeśli Tobie również nie uda się znaleźć, to możesz sama zrobić taki kartonik (to nic trudnego), albo użyć taśmy aidowej i po wyszyciu zszyć boki.
      Też pozdrawiam i polecam się na przyszłość :-)

      Usuń
    4. Tak, tak chodziło mi o wzory ;) Już sobie jeden uroczy (z tą różą) wybrałam i dziś zabieram się do wyszywania. Niestety nie znalazłam nigdzie tych kartoników, ale już zdobiony papier w kolorze ekri mam kupiony i sama wykonam sobie w idealnym rozmiarze ;) ;)

      Usuń