Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2017

Zmiany... zmiany... zmiany...



Po długiej przerwie powracam do blogowania. Zgodnie z tytułową zapowiedzią będą zmiany, a zmienia się sporo rzeczy:

  1. będę miała nie tylko własny wirtualny kąt, ale wręcz własne wirtualne podwórko, bo przechodzę z blogiem na własną domenę,
  2. zmieniam ciężką do wypowiedzenia nazwę bloga na bardziej pasującą do nowej rzeczywistości,
  3. zamierzam systematycznie i regularnie publikować (na miarę swoich czasowych możliwości),
  4. mam nadzieję stopniowo zbudować coś w rodzaju hafciarskiego kompendium, które będzie pomocą dla nowicjuszy wchodzących w świat rękodzieła, a tych zaawansowanych sprowokuje do dyskusji i wymiany poglądów.

Co się nie zmieni? Przede wszystkim to ciągle będę ja, choć może coraz rzadziej w użyciu będzie mój dotychczasowy nick Aggaw. No i tematyka bloga ciągle będzie się kręcić wokół robótek, choć z pewnością nie zabraknie wpisów o życiu.

Cóż… Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko zaprosić Was serdecznie na moje Drugie Biurko
http://drugiebiurko.pl/
co niniejszym czynię :-)

7 komentarzy:

  1. Wspaniałych kreatywnych dokonań,
    mnóstwa pięknych inspiracji
    i czasu na realizację wszystkich planów w nadchodzącym roku 2017 - Ania

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzymy samych cudownych chwil przy drugim biurku... :)
    Będziemy zaglądać, czytać i podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś :) Idę Cię szukać w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie przesiadam się do drugiego biurka, hihih w zasadzie to już trzecie będzie:-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robótki to nałóg. Kto połknął mtego bakcyla, to wcześniej czy później wróci do nich ...i dobrze. Ja też nie wyobrażam sobie zycia bez robótek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam i chętnie będe tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń