Obserwatorzy

czwartek, 8 września 2011

Karteczkowy roczek (12)

Pora na kolejna pracę urlopową. To był swoisty rekord - hafcik powstał chyba w trzy dni, bo choć rozmiarami nie rzuca na kolana, to spora liczba kolorów i częste zmiany nitki znacząco wydłużają czas pracy.Kolory zgodne z kluczem. Tylko białą aidę 14ct zamieniłam na 16-stkę w kolorze kości słoniowej. Sympatyczna Edwina spogląda zza kwiatków, a ja uciekam do pracy. Pozdrawiam.
--------------------------------------------------
Myśli krzyżykiem pisane: Oj tam, oj tam! Zaraz "zasłaniasz"! :-D Żeby czasu więcej było, to ja tu zarzuciłabym Was haftami, ale niestety jest jak jest i trzeba wyrywać dla siebie choć 10 minutek, a czasami nie da się nic wyrwać. Czyli jak u większości z nas :-/
Aneladgam: Nooo... tak szybko jechałam, że sama się przestraszyłam :-D Synek do tej pory nie może dojść, jakąż to technikę zjazdu zastosowałam ;-) Myszka, owszem, milutka - dziękuje bardzo :-) Sądząc po przedziałku w okolicach nóg, to chyba spodzień jakiś, więc skłaniałabym się ku płci męskiej, ale w dzisiejszych czasach, to kto go tam wie ;-) Kwiatki do piaskownicy jak najbardziej nadają się.
Mysia: Wzorek jest sympatyczny, więc nie dziwię się, że też taką machnęłaś. Zresztą nick do czegoś zobowiązuje ;-)
Justyna: Dziękuję bardzo :-)
Dendrobium: Oj, rumienię się mocno :-) Bardzo mi miło. Dziękuję :-)

5 komentarzy:

  1. ;-)
    kolejne śliczne maleństwo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja dostałam taka od april79 ;o)hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, pięknie kolorowa jeżynka:) Karteczka ucieszy obdarowanego na milion%!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też jakieś wzorki z tymi jeżykami, ale wystarczy, że se popatrzę na te zmiany symboli częste i grzecznie odkładam na kiedy indziej ;)
    Piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie karteczkowe roczki bardzo ładne :) nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń