Obserwatorzy

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Kraft 2011

O wystawie Kraft 2011 dużo już napisano. Nie jestem w stanie jednoznacznie wypowiedzieć się, czy podobało mi się, czy wręcz przeciwnie. Na pewno pod względem wystawionych haftów rewelacji nie było: przynajmniej połowa prac była pokazywana w ubiegłym roku, a to, co wisiało w tym roku nie zachwyciło mnie na tyle, aby tracić czas na fotografowanie. Nadal najbardziej podobały mi się motyle (pisałam o nich tutaj), które bynajmniej nie mają związku z firmą DMC (chyba, że nici). Przyznać jednak trzeba, że w tym roku prace były wyprasowane. Podobało mi się, że oprócz stoiska firmowego pojawiły się kąciki tematyczne: filcowanie na sucho, filcowanie na mokro, decoupage, a jak ktoś miał trochę czasu mógł usiąść przed telewizorem i pooglądać filmy instruktażowe (chyba obiło mi się o uszy coś o hafcie cieniowanym). Fakt, że obsługa tych stoisk była bardziej zajęta sobą niż zwiedzającymi jakoś nie zrobił na mnie wrażenia - brak czasu w połączeniu z wyrobioną na studentach asertywnością sprawił, że udało mi się zarówno dokonać odpowiednich zakupów, jak i spróbować swoich sił w filcowaniu na sucho. W sumie byłam zadowolona i z tego, że udało mi się pojechać na wystawę (choć okoliczności życiowe nie pozwoliły mi się nacieszyć nią w pełni) i - chyba przede wszystkim - z zakupów jakie poczyniłam. Po tegorocznym Krafcie zostało mi na pamiątkę filcowe serduszko i parę akcesoriów, które zamierzam wkrótce wypróbować :-)
--------------------------------------------------
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :-) Obiecuję, że wkrótce na nie odpowiem :-) Pozdrawiam cieplutko.

3 komentarze:

  1. Fajne serduszko, a motyle piękne(obejrzałam w innej notce) Ja byłam kiedyś na Festiwalu Koronki,Haftu i Rękodzieła w Łodzi w 2008, jednak ilość i rodzaj prac jak dla mnie był tam ogromny .
    Moja mama wyszywa haftem płaskim i cieniowanym od ponad 30 lat. Niestety mało co ma zostawione u siebie,a teraz też mało wyszywa. Jak mówi "oczy już nie te". Według mnie to dużo trudniejsze niż xxx. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jeszcze na żadnym Krafcie ale jeszcze wszystko przedemną ;) Śliczne serduszko :)

    Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducho całkiem sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń