Obserwatorzy

czwartek, 24 lipca 2014

Torebkowiec

Zawsze staram się mieć w torebce małą robótkę. Tak na wszelki wypadek, w razie gdybym musiała gdzieś siedzieć bezczynnie. Niestety zdarza się to niezwykle rzadko, w związku z czym hafcik - choć maleńki - długo miał status "w robocie". Ostatnio jednak z pewnych względów muszę czasami przesiąść się z samochodu do autobusu, a tam troszeczkę się siedzi (zadziwiająco zresztą krótko - za krótko jak na moje potrzeby ;-) ).

Zestaw do wykonania hafciku był dodatkiem do jakiejś zagranicznej gazety z wzorami krzyżykowymi. Długo leżał, ale się doczekał. Długo jeździł, ale jest gotowy :-)
Maluszek zasili teczkę z gotowymi haftami do wykorzystania, a do torebki zapakowany został kolejny zestawik. Ciekawe, jak długo będzie podróżować...?

Pozdrawiam serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. Wesoły hafcik, dobrze mieć takie koło ratunkowe w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne maleństwo :) U mnie funkcję zestawu torebkowego pełnią kostki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Wnioskuję, że też nie lubisz siedzieć bezczynnie :-)

      Usuń
  3. Nieważne jak długo w tej torebce będzie - ważne, że w niej jest i w razie potrzeby można go wyjąć i zająć nim ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :-D A czasami nie tylko ręce, ale też myśli przyda się czasami oderwać od bieżących problemów.

      Usuń
  4. A ja jestem ciekawa jakie masz pomysły na zagospodarowanie takich małych haftów:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tym mam kłopot. Do tej pory wrzucałam do teczki, aby czekały na nowe lokum. Teraz mam nowe lokum, ale czasu nie mam, żeby te hafty zagospodarować. Leżą więc bidaki w teczce, od czasu do czasu wydobywane z niej w nagłej potrzebie obdarowania kogoś prezentem własnej produkcji - zatem dobrze jest mieć takie niezagospodarowane hafty :-)

      Usuń
  5. Fajny hafcik! Widzę, że nie marnujesz czasu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Hafciarka marnująca czas? :-D Niemożliwe! :-D

      Usuń
  6. Piękny haft :) Ja też zawsze mam w plecaku jakiś zaczęty hafcik na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że czasami przydaje się taka torebkowa/plecakowa robótka? :-)

      Usuń
  7. Uroczy hafcik :) Ja też muszę mieć tamborek w torebce :) a gdzie można taki schemat odnaleźć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie maluchy "lecę" bez tamborka. Poza tym tamborek za dużo miejsca zajmowałby ;-) Zestaw był dodatkiem do jakiejś gazety, ale chętnie podzielę się schematem, jeśli będę wiedziała gdzie wysłać :-)

      Usuń
  8. urocze maleństwo ;-) czasami potrzeba coś na już i warto mieć taki zapas

    OdpowiedzUsuń