Obserwatorzy

wtorek, 15 lipca 2014

Ptasia budka

Zawieszkę na ostatnie konkursowe wyzwanie 4-tych DLWC zrobiłam naprawdę szybko za sprawą pięknych papierów "Lilac Garden", które miałam szczęście wygrać w zabawie zorganizowanej przez DP Craft z okazji premiery tychże papierów. Teraz już rozumiem, co mają na myśli scraperki, gdy mówią, że papiery "same się tną" :-)
Dwuwarstwowy ptaszek powstał dzięki stemplowi - oba ptaszki zostały odbite fioletowym tuszem, ale ten wierzchni dodatkowo poddałam embossingowi na gorąco z użyciem opalizującego pudru.
Budka powstał z myślą o prezencie dla mojej Mamy - muszę tylko dorobić opakowanie :-)

Sprawozdanie z czerwcowej działalności scrapowej zakończyłam :-)
Pozdrawiam serdecznie :-)

10 komentarzy:

  1. W ogóle nie wiem co Ty piszesz:))embosing,obite tuszem,opalizujący puder:))jedno wiem-domek dla ptaszka jest mega fajny:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najważniejsze jest dla mnie, że Ci się spodobał :-) dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Tak jak poprzedniczka siedzę i się dziwuję, bo słownictwa nie znam ;) Mogę tylko napisać, że dla mnie, niewtajemniczonej w tajniki, domek bardzo, bardzo się podoba :) Uważam, że jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wiedza dla wtajemniczonych ;-D W każdym razie najważniejsze jest dla mnie, że Ci się podoba :-) Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Jaki ładny domek:) Ptaszek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mam nadzieję, że Mamie się spodoba. Chociaż właściwie nie powinnam mieć wątpliwości, bo przecież Mamom podobają się wszystkie dzieła dzieci ;-)

      Usuń
  4. Lubię motyw budki dla ptaszków :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja też lubię ten motyw, dlatego chyba następna ozdobi mój dom - tylko oczywiście kolory będą inne :-)

      Usuń
  5. Budka jest świetna!!! Pamiętam Twoje pierwsze prace i jestem pełna zachwytu dla Ciebie, ależ Ty robisz postępy w scrapbookingu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-) Zwłaszcza za ten kawałek o postępach - zważywszy, że nie mogę poświęcić na hobby zbyt dużo czasu, to Twoja opinia utwierdza mnie w tym, aby scrapbookingu nie rzucać tak definitywnie. Głupio zresztą byłoby, gdyby te wszystkie nagromadzone dobra zmarnowały się ;-)

      Usuń