Obserwatorzy

piątek, 18 grudnia 2009

W tataraku szepcze rak

Może szepcze, a może i nie szepcze... Może ryby ślą do siebie bąbelkowe wiadomości, a może wszystkie stworzonka pogrążyły się w błogostanie z rzadka przerywanym lotem ważki...W każdym razie nie mnie na ucho szepczą te raki, tylko Elziutce, której miałam przyjemność przygotować paczuszkę w ramach zabawy Haftowany Secret Pal 3. Do zakładki dołączyłam trochę innych rzeczy mniej lub bardziej przydatnych oraz mniej lub bardziej strawnych ;-)

Moje ambicje dotyczące haftowanej części tego prezentu były znacznie większe. Niestety deficyt czasowy sprawił, że byłam zadowolona, że w ogóle udało mi się skończyć tę zakładkę na czas. Jej zrobienie zajęło mi półtora miesiąca! Jakieś rekordy normalnie biję. Najważniejsze, że prezent spodobał się Eli.

11 komentarzy:

  1. Jaka piękna zakładka :-)
    Barwna, pełna szczegółów i delikatna.
    Pozdrawiam
    KasiaS

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, jeszcze takiej nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja słusznie zgaduję, że jesteś z Wrocławia? :)
    http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna ;) Taka delikatna...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zakładka jest absolutnie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj podoba i to bardzo :) Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna,delikatna ,lubie takie cuda :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, ale cudo wyczarowałaś. Az mnie palce swędza, może znów wróce do igły jeśli mogłabyś podesłać schemcik.
    A korzystając z okazji - twory papieowe bardzo mi się podobają, takie delikatne i wysmakowane.
    Ta droga chce zlozyc Tobie i twej rodzinie serdeczne zyczenia radosnych Swiat Bozegonarodzenia oraz wiele pomyslnosci, radosci izdrowia w nadchodzacym roku.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna zakładeczka - Ela to szczęściara :D
    http://jaewka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna!!! Chyba najładniejsza jaką do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.
    bardzo sliczna ta zakładka czy moglabym dostać wzór?Z góry dziękuję.

    azaplatynska@wp.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń