Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2009

Odkryłam scrapbooking

Niestety nie będzie tu o klasycznym scrapbooking'u, takim, w którym można rozsmakować się dobierając różniste dodatki, którego można dotknąć odkrywając różnorodność faktur. Z braku możliwości rozłożenia majdanu papierowo-pieczątkowo-wstążeczkowo-różnościowego (od razu miałabym dwie małe osoby do "pomocy") odkryłam na razie scrapbooking komputerowy. I wsiąkłam. Dzięki paniom z forum Craftladies weszłam na stronę ShabbyPrincess i jak już tam weszłam, to wyszłam, gdy pościągałam darmowe dodatki do digi-scrapbooking'u. Najpierw zrobiłam scrap 30x30 cm (podobno jest to pełnowymiarowy scrap):
Potem stwierdziłam, że przydałoby się coś fajnego na biurko, coś, co zmieściłoby się do ramki, w której obecnie znajduje się stare zdjęcie Bartka (od czasu zrobienia tego zdjęcia Bartkowi przybyło pięć lat i siostra). Machnęłam więc jeszcze takie maleństwo:Dzięki użyciu gotowych elementów (pewnie w Internecie jest ich pełno) scrap'y robiło się bardzo prosto, bardzo przyjemnie i - co najważniejsze dla mnie - bardzo szybko. Pracę mogłam przerwać w dowolnej chwili i w dowolnej chwili do niej wrócić. Polecam mocno zajętym. Dodam, że nie jestem osobą wprawioną w obsłudze programów graficznych. To mniejsze "arcydzieło" wydrukowałam na papierze fotograficznym i wyszło fajnie. To większe drukowała moja mama i podobno też nieźle się prezentowało.

Do wykonania obu digi-scrap'ów wykorzystałam elementy z pakietu Promise dostępnych na stronie http://www.shabbyprincess.com/Downloads.asp, gdzie znajduje sie również zgoda na prezentację dzieł stworzonych z użyciem szablonów ShabbyPrincess. Jest tylko jeden warunek - szablony można używać tylko do własnych, domowych celów.

5 komentarzy:

  1. pięknie Ci to wyszło, napisz tylko prosze w jakim programie to robisz...
    a może jakiś mały kursik, chociaż od czego zacząć, jak wstawić tło ramke i fotke, a reszta to już chyba sama pójdzie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Komputerowe scrapki wyszły Ci rewelacyjnie, aż trudno uwierzyć, że to Twój pierwszy raz! Wielkie brawa. I czekam na następne prace, bo nie wątpię, że takie powstaną:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, jak wszystko co robisz....

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    świetne, super pomysł z tym komputerowym scrapowaniem. Tak sobie myślę, że w "realu" też byłabyś świetna - może za jakiś czas ...
    pozdrawiam
    Iza_P z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga jestem pod wrażeniem. Dzięki za wskazówki do digi-skrapowania. Mam nadzieje znaleźć czas na zgłębienie tajników. Na razie przymierzam się do skrapa w realu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń