Obserwatorzy

poniedziałek, 20 września 2010

Nadmorskie wspomnienie (5)

Wydawało mi się, że w tym roku na wakacje przygotowałam się należycie pod względem hafciarskim, ale gdy wyciągnęłam pierwszą z zabranych robótek, okazało się, że zapomniałam zabrać aidę, na której miałam wyszywać. Chcąc - nie chcąc trzeci obrazek z Nadmorskiego wspomnienia musiał poczekać do września. Na szczęście obrazek był maleńki.
Zaskoczyła mnie jednak liczba kolorów użytych w takim drobiazgu: 15! Policzyłam :-)
Jeszcze zdjęcie aktualnego stanu własności Rosse5
i przesyłka została wysłana do Elziutki. Dodam jeszcze, że z wysyłką zmieściłam się w terminie :-)

2 komentarze:

  1. 15??? W takim maleństwie?? O matko i córko! Autor wzoru miał fantazję :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos pieknego! Marzy mi sie taki element w pokoju synka.
    pozdrowienia
    aga
    PS W ogole jestem pod wrazeniem Twoich prac

    OdpowiedzUsuń