Obserwatorzy

środa, 3 czerwca 2009

Teoria względności by aggaw (4)

Dla chcących przypomnieć sobie:
  1. Dowód nr 1: "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia"
  2. Dowód nr 2: "Nie mam czasu"
  3. Dowód nr 3: "Puder się kończy"
Dowód nr 4: "Za dużo, za mało"
Pan Mąż ma ZA DUŻO samochodowych części.
Pan Mąż ma ZA DUŻO narzędzi.
Pan Mąż ma ZA DUŻO długopisów.
Pan Mąż ma ZA DUŻO papierów.
Pan Mąż ma ZA DUŻO koszul.

Pan Syn ma ZA DUŻO klamotów.
Pan Syn ma ZA DUŻO gazetek.
Pan Syn ma ZA DUŻO kredek.

Pani Córka ma ZA DUŻO zabawek.
(Więcej "za dużo" Pani Córka nie zdążyła jeszcze nazbierać)

Pani Matka ma ZA MAŁO ciuchów.
Pani Matka ma ZA MAŁO kosmetyków.
Pani Matka ma ZA MAŁO czasu.
Pani Matka ma ZA MAŁO snu,
a przede wszystkim Pani Matka ma ZA MAŁO wzorów, mulin, materiałów i wszystkich innych gadżetów robótkowych!
--------------------------------------------------
Nie bardzo mam na razie co pokazać. Wprawdzie przeprosiłam się z kalendarzem adwentowym, ale przybywa go bardzo powoli (przeciętnie zużywam jedną nitkę dziennie). Jak zwykle dokucza mi brak czasu. Wiecie jak jest... Czasami w pracy z nudów można spaść z krzesła (rzadkie to przypadki, ale zdarzają się), zawsze jednak przychodzi czas, kiedy robota wali się na człowieka drzwiami i oknami i to taka robota, której nie da się zrobić w okresach przestojów. Okres majowo-czerwcowo-lipcowy jest u mnie w pracy okresem najgorętszym.

2 komentarze:

  1. Fajna teoria! Bardzo mi pasuje ;-)
    Tylko ciekawe jak wyglądałaby ta teoria w wykonaniu naszych mężów? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. hi hi hi . No to tak samo jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń